- Model House

Summa summarum!

Var ju idag i Norrköping för att vara "modell för en dag" tillsammans med Hoffa och lillasyster Sara.
Fräscha lokaler, Schysst fotograf. Det var väl det som var bra.
Resten var sisodär, vet inte om det var spydig attityd i allmänhet eller om jag visste mina rättigheter för väl ;)

Slutade bra med schysst material. ( men sminket hade jag gjort bättre själv )


2000:- för 97 bilder, blandat på oss alla. Inte illa pinkat va? ;)


Det som kändes speciellt idag var att jag inte hade rätt att sminka och på det stå framför kameran ;) det ni!


Inte så pjåkigt:


           



De andra 2 skötte sig bra med tycker jag! ;)


           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar dag :)

2009-04-23 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0