- Summering

Nu löper en följande summering av gårdagens inköpta och idag testade produker.

1. Gloss serumet från shokwaves var absolut okej! Ger fina toppar på håret och glans! men... kunde lukat lite mer än just när man applicerade den i håret.

2. Niveas sun spray, som sagt innan, tål att testas igen!

3. Hand lotion med lukt av apelsin. mhm! God god doft under smörjningen ... men kunde doftat under längre tid så som hår serumet.

Nästa gång ska jag prova en högre prisklass så får vi se om priset spelar någon roll?!




Jag är på jakt efter lotions. Hand som kropps lotion som verkligen DOFTAR gott. Och hela dagen. "Gucci's Envy me" är ju redan en favorit men vill ha en till.

Den som har tips ni vill att jag ska prova, välkommen att skriva till mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

varmt rekomenderar Versace Bright Crystal body lotion:)tror dok att den bara är beställningsbar på internet och inte i butik!

2009-05-03 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0