- Mascara test!

Jag har faktiskt köpt 2 nya mascaror förra veckan. Det blev en Maybeline Stiletto och en Loreal explosion

Maybeline Stiletto: Visst! Verkligen lacksvart färg, skitsnyggt men måste den lukta så skarpt för det? Den har någon speciellt lukt i sig som jag kan tycka vara lite störande. För mig ska mascaror vara näst intill luktfria. Borsten är aningen för stor. Vid aplikation kladdar den gärna i ögonvrån etc. Jag som redan är lite kladdig med mascara på mig själv får se upp xtra noga! Annars jättefin färg och efter ca 3 lager är fransarna faktiskt som jag vill ha dem!




Lóreals Explosion: Motsatsen mot stiletto i borst-storlek men absolut inte bättre för de. Jag tycker den var svår applicerad och jag använde ytterligare en annan mascara för att känna att jag fick fylligheten på fransarna. Kul idé med en boll till aplikator men det är nog något som man får öva med!
                  






Någon som provat dessa och tycker annat?? Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: anja

Jag anv oxå stiletto nu. Tycker fransarna blir långa o fina, men håller med om att borsten är lite för lång...

2009-08-25 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0