- Lush ansiktskräm

Måste bara skriva om några krämer från Lush





Paradise Regained 45g 395:-


Skin Drink 45g 149:-


Gör som jag och köp deras "prov"burkar som de har på lush. Dessa kostar 19:-/burk och det rekomenderar jag att prova för att hitta den kräm du tycker om. Jag som är doft-fan saknade god doft på dessa produkter. Men om man tänker på vad de faktiskt är gjorda av så föstår man varför de inte luktar mer än naturligt. Dessa krämer innehåller endast naturliga ingredienser och det märks faktiskt.  Och skin drink är faktiskt en riktig fuktighetskick för huden. Och vilket lent resultat!




Jag tycker alla borde prova dessa. De är inga problem för allergiker heller eftersom det är helt rena från tillsatser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0