- Malmö och efterlängtade bilder

Sitter här i malmö för femte dagen. Igår var jag och Sofie och handlade på Peggy Sage grossisten. Jag plockade till mig det jag tyckte jag behövde och fick ett igenklistrat kuvert innehållande en faktura. Jag tittade inte på den förrän jag kom ut. drygt 2000:- stod det på pappret. Men egentligen kostar det bra mycket mer men där ser ni hur jag kan shoppa smink utan att tänka haha. Det är som att plocka lösgodis men detta , med mycket högre kilopris. Men make up för mig är som godis!! Man kan aldrig få nog ;) hihi.



Gled in på modellbilder idag också där Göran och Maria lagt upp en av de 2 sessionerna vi gjorde veckan innan midsommar. Denna session är från söndagen då vi åkte ut till varamon. Det har aldrig blåst så mycket som där men det blev sååååå fiiiina bilder !!

Titta själva! http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=35260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0