- Goldwell Dualsenses Rich Repair 60sec Treatment

Oj oj oj Vilken hår-inpackning !! Det ger ett hallelujah moment faktiskt. Vilket tjockt hår! Testade denna produkter så fort jag köpt den och det kändes nästan direkt vad hästvansen jag kramade ur vatten blivit tjock. Det står inget om volym på burken men det måste de missat skriva dit! Härlig frisk doft och snabb intensivkur. 60 sekunder och redo att sköljas ur ! Håller ni inte med mig när man tänker att en del hårinpckningar ska verka 10 minuter. "Suck!! Det har jag inte tid med, det gör jag nästa gång tänker man" . Och när kommer den gången? Aldrig.






Ca pris : 165 :-

Kommentarer
Postat av: Elin

Den har jag :D hihihi

2009-06-18 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0