- PANIK!

Skulle ta min sminkväska jag tagit ur väskan och lägga ner igen då det droppade från botten. Luktade gjorde det också. Gott förstås. Det luktade FACE MIST! AAAH! vad hade hänt???

Öppnade necesären och insåg att PÅ NÅGOT KONSTIGT, VÄLDIGT konstigt sätt hade min face mist flaska skruvats upp och runnit ut!! Lite över en dl vätska I SMINKVÄSKAN, över ögonskuggor, i mascaror, i makeup puffar, svampar. shit.
Ögonskuggorna hade hållt tätt, puffarna låg över flaskan, och mascarorna gick att torka av. det enda som var dyblött var svamparna och botten på necesären. Vilken lycka att det inte var värre och vilken olycka att min facemist har TORKA!! Suck....måste köpa en ny, och det känns inte så jättekul med ekonomin att behöva köpa något nytt som redan var nytt.


Jag skyller på cyklingen att necesären har skakat under cykelturen till jobbet och gått upp.



Face Mist för övrigt kommer ju från MakeUpStore och kostar 250:- kanske, minns inte exakt. Men den är sjukt skön att spraya i ansiktet efter duschen, rengöringen eller PÅ makeupen. Fukt-kick och hållbarhet i ett!  Bra va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0