- Enkel enkel sot

Ska på en promenad med pappsen nu och gå "Vinterljus" här i stan... En stadspromenad med massa fina ljus :)


Tänkte inte sminka mig så värst mkt men det blev en del, SER DET UT men det är super enkelt att göra !!!

1. Lägg grund med fondation, puder
2. Fyll i brynen
3. Lägg en neutral basskugga på hela ögonlocket
4. Måla ganska brett med Svart kajal längs övre fransraden ( Jag har använt Peggy sage, oriental kohl penna)




5. Tag en skumapplikator och sudda ut kanterna så den tonas

  

6. måla slemhinnorna svarta med kajal



7. Böj, måla fransar




8. Eftersom det var promenad dags så passar väl inget bättre än rosiga kinder??? Rosiga kinder appliceras på kindbener med lite cirkulerande rörelser. Ger riktigt fräsch look.

   



9. Jag är proffs på o kladda o ha mig så sist av allt när mascara torkat tar jag bort det med torr tops. Tipset här finns att vänta till mascara är torr, då går det lätt att ta bort överflöd med torr tops, är mascaran blöt eller att du blöter topsen smetar allt bara ut sig och onödig makeup som fondation osv försvinner i onödan!


  



Nu hade jag fruktansvärt brått när jag lade upp bilderna så några hamnade liggande men jag tror ni hänger med i alla fall va???



Behöver ni BRA kajal, finns den att köpas hos mig. 65:- och jag lovar, du kommer INTE ångra dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0