- Ny plattång

Jaha.. då har man sträckt sig så långt och blivit korthårig!.. Ordentligt :) Känns skönt och spännande !Snacka om att man kan leka med håret och göra galna saker! :) Den korta pagen jag hade innan var man lite mera låst för att de verkligen bara skulle vara på ett sätt. Och att rulla det håret på spolar kunde man ju drömma vidare om . Här har ni en bild på nya frisyren!

(Och dagens make. Brun och guld) ;)






Nu till det jag skulle skriva om !! I och med min nya frisyr så var jag bara tvungen att köpa en mini styler! Jag har aldrig haft användning för det innan. 250:- på Haircare.




Väldigt behändig. Lång och bra sladd och riktigt tryck med värme i den lilla saken! Nästan för varm ibland, så har man några fingerborgar i värmeskyddande tyg så rekomenderas dessa att användas! Men jag är fullt nöjd! :)´





Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin frisyr och sminkning!

2009-10-13 @ 09:49:20
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0