- Bubbelgum

Kvällens make up har jag faktiskt titulerat som "Bubblegum" Har användt

MUS
aquarious och babydoll 
Emites skuggor eggshell, en grön jag ej kommer ihåg namnet på, Snow och Glam.
Rouget är självklart favoriten "cedarwood" också från Emite. Gå in på www.emite.se hittar ni något ni gillar så fråga mig kan jag skicka efter !  
Foundation som jag även blandat i lite skimmerolja kommer båda från Peggy Sage. Oljan har jag även på armarna och GUD vad jag älskar den. Jag ska skirva om den i nästa inlägg!


Prova och gör en kul make upp och maila mig gärna era egna bilder så jag får se er fantasi ! :)




" Lek med sminket och det blir mycket roligare"








   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0