- Ögonskugga, I HÅRET???


Text och text och text... VAR ÄR BILDERNA??

Det finns en bild från i Lördags då jag var ute i svängen. Jag har inte berättat innan men sist jag var hos frissan och färgade botten så la vi i lite rosa slingor i luggen vilka släppte efter 2 tvättar, så därför i lördags när jag stod framför spegeln kläckte jag Idén!!

MakeUp stores microshadoe BABYDOLL! Den har ju gått sönder i mina ägor så la ut en liten hög i handflatan tillsatte några droppar vatten och rullarde en mascara applikator (självklart ren) i blandningen. Sedan drog jag igenom slingorna som varit färgade och de blev illrosa. :) Fönade håret torrt och färgen mättades litegrann och jisses vilket resultat!!


Och man kan ju använda precis vilken färg man vill!!! närsomhelst och bara tvätta ur!


MakeUp Sot och ögonförstoring




Make och rosa highlights :D





Är jag dum i huvudet eller kan ni tänka er å göra samma sak?? :)
Kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0