- Creative Sensations

Detta inlägget är väl mer riktat till oss kräm älskare, eller blivande!

 



För mig är det viktigt att en Lotion (Body/Hand)
- Luktar friskt,
- Hållbar doft , inte bara när man smörjer in sig.
- Den ska vara skonam för huden,
- Det ska gå att smörja en gång och hålla med fukt hela dagen! 


Jag har mina favorit lotions som verkligen uppfyller alla mina krav.
De kommer från Creative  och passar kropp som hand!
Den finns i två storlekar. En mindre för handväskan och en större i pumpflaska.
Den finns i hela 15 olika dofter.


Den lilla på  60 ml kostar ca 60:- och den större på 245 ml ca 149:-
Finns även tvål i samma serie som luktar som ingen annan 149:-


En som jag vet säljer (där handlar jag) dem är
JBE Nagel Studio
Storgatan 68
582 28 Linköping

"Värd varenda krona"





Har DU tips på någon anna bra lotion??

Kommentarer
Postat av: Milica

Hej, bra blogg (;

2009-06-01 @ 12:25:06
URL: http://milicajankovic.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

okej!

2009-06-01 @ 15:57:55
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0