- Åh så skoj!

Tjenamors! En vecka till har gått och jag har haft FULLT UPP så ledsen.. tyvärr blir det bloggen som blir lidande av att jag har mkt annat att göra. jag ber om ursäkt och hoppas att jag kan och hinner skriva mer inom en snar framtid. Jag är så stressad på morgonen med att jag inte hinner fota det jag sminkar.


Men igår gjorde jag något skoj!

Yvonne som äger Haircare ville ge emma (min frisör) en present för att hon klarat gesällen. Presenten var jag hihi. Yvonne hade kallat Emma till morgon möte och så hade vi bokat in en låtsas kund kl 10.00 för att hon inte skulle fatta något.  Så jag kom vid kvart i nio så åt vi lite frukost och så sminkade jag en rosa/guld JÄTTE fin make på Emma. (självklart glömde jag kameran hemma, så inget foto finns, jag vet att man knappt tror det är sant !! )

Eftermiddagen gick åt till att sminka syrran blev en slags solnedgångs makeup vilken var vit i ögonvrån, gick mot guld, persika och brunt. och så själkvklart GLITTER när hon skulle på fest o allt. Får hoppas hon har tagit någon bild själv som jag kan få ta del av sedan och lägga upp här.

Plockade även Annas ögonbryn innan jag for vidare till nästa jobb i tallboda.


Så gårdagen var fullspäckad makeup-mässigt och då kände jag



" Det är PRECIS så här jag vill ha det ! :) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0