- Senast Inhandlat

Jaa .. Lördagen i stockholm innebar shopping i alla dess former faktiskt. Kläder, och smink i huvudsak då ;)

Nytt i sminkväskan blev detta:




Längst upp till vänster: Microshadow, Diana "tjejig som namnet, rooosa" (om det nu är en tjejfärg;)..)

Längst upp till höger: Blush, Oh so fresh "precis, så fräsch färg"

Längst ner vänster: Eyedust, 24 carat "wow vilket skimmer"

Längst ner till höger: Cybershadow, ra "äntligen solgul"

Samtliga från märket MUS


När jag handlat nya skuggor så tänker jag nästan alltid; behövde jag dessa? och svaret blir alltid JA DET GÖR DU, ingen färg är den andre lik när det gäller en skugga (tycker jag då).
Tänkte på skoj då räkna mina skuggor, Det blev hela 43 stycken (av riktigt bra kvalitét, h&m skuggor och lite dyrare som isadora osv är ej medräknade)

Behövs de så många? hihi oh ja ! men det är ju då efter behov och intresse så klart!



Är du också en ögonskuggssamlare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0