- Fredagsmake!

I Fredags gav jag mig av till Emma för att klippa håret på Anna.... det blev nog mellan 30-40 cm kortare än innan o då var ändå håret lååångt när de var färdigklippt :D


 

Här kommer bilder på Maken. Jag har använt mig av MUS lollipop, ra, 24 carat, crow och Emites svarta skugga som jag ej minns namnet på tyvärr, sen så klart har jag använt skimmer och vitt o sånt.

Undertill på ögat blandade jag vatten och den rosa skuggan på en eyelinerpensel och även den svarta som jag målade med.











Lockade även håret en del och det är så kul att äntligen kunna göra något med håret. SKITSNYGGT när de är kort men då måste man underhålla de varannan vecka nöstan för de ska hålla formen så jag har nog tagit beslutet att försöka spara ut mitt hår nu.. eventuellt fixa i lite löshår, någon som har bra tips på leverantör när det gäller hår som ska sitta länge???



Kommentarer
Postat av: Jossan

Så jäkla fina ögonskuggor du gör alltså! sjukt duktig! nästa gång det blir fest ska jag prova dig :P! Take care gumman / Hallmén

2010-01-13 @ 18:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0