- Goldwell sparkling

Nytt utseende i bloggen inspirerade mig att skriva om senaste produkten jag köpte till vårens alla håruppsättningar!

GOLDWELL Diamond Gloss - Shine spray



Såg när jag kom hem att produkten var för Straight Styling. Hittade den med hjälp av personal så läste inte så noga plus att jag litade på personen i butiken när jag bad om tips.

Men men .

Jag använde den först på mitt vita hår och det blev riktig glans faktiskt!
Alla uppsättningar jag haft i vår/försommar har varit brunetter och jag tycker nog inte den gjorde sig fullt lika bra i den hårfärgen. Självklart blir det glans men inte riktigt den wet-looken jag var ute efter
Kan inte säga att produkten sabbade lockarna för jag hade i den men de förstärkte ju inte lockarna heller.

+ Luktar underbart!
+ Smidig sprayflaska
+Relativt dryg
- Kunde gett mer glans på mörkt hår
- Kunde få håret att se aningen fett ut i botten så man får va försiktig och spraya mest på längderna

Läs mer om produkten HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0