Nya Uppdrag!

I Torsdags stod jag på Maxi och demade solkrämer för Nivea .. Mycket spännande och TRO MIG av utmätningar jag gjorde med en maskin som mäter pigment så beöver i stort sett ALLA Spf 20 minst. Och ofta har man bara 10 minuters långt egenskydd i huden innan man behöver solkräm.. De kunde man inte tro eller hur?!


Kunde i alla fall inte bli väckt på ett bättre sätt imorse ! Action People ringde oh bad mig ställa upp på ansiktsmålning på barn i Motala två lördagar i Juni. Klart jag sa JA !! Ansiktsmålningar är ju sjukt skoj! Så det kommer jag pyssla med i juni bland annat, hade egentligen annat inbokat men jag ville inte tacka nej !




För övrigt arbetar jag flitigt nu med Makeup varje helg. Det är Bröllop, Bal, Möhippor ja allt !  Kul som F-N ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0