- Produkter och Solglasögon

Jag har alltid älskat glasögon med uv-skydd !

Just nu har jag verkligen fastnat för märket Carrera. Sjukt snygga brillor jag nästan skulle överväga att till och med bära inomhus!

Jag överväger faktiskt att införskaffa mig ett par! Tror de ligger runt 1000lappen i pris, det kan det väl vara värt?

  



Annars gick jag på Åhléns en sväng igår och hittade lite jag inte kunde låta bli att prova!




1. Silkesdroppar till håret. En billigare variant än de flera hundrakronors produkter som finns hos frisörerna. Har haft det i min blöta hår men ska även prova en dutt efter jag plattat det. 55:-


2. Nivea Self Tan Spray. En slags brun utan sol. Har inte varit något fan utav det innan för det ofta kan se så smetigt ut men detta var en väldoftande tunn spray som man sprayar på ren hud och låter torka. Visst, lite solkysst blev jag men har även solat ute idag, krävs nog ett par gånger för att se förändring 90:-


3. Thinkhappy Organic Surge Hand Lotion. Otrolig frisk apelsin-doft, den skulle jag lätt kunna använda på hela kroppen! mums! 79:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0