- Uppdatering

Har varit hos älsklingen hela helgen så har inte haft någon dator därför det inte uppdaterats något, tyvärr. Men desto bättre nu för nu kommer 4 sminkningar på en gång ;)


- Fredagen var jag på personalfest med cloetta center gänget, bar en ljus jeansklänning och tänkte att blått och rosa kunde bli snyggt.



aaaaassnyggt , tycker ni inte??




- Lördag = inflyttningsfest hos syster Emma. Lekte med lite svart och grönt. Blev himla fint :) ...
hemligheten är. sudda sudda sudda!









- Söndag, Vilodag och middag hemma hos Joels mamma tillsammans med joels morbror :)
Idag lekte jag lite med eyeliner






-Måndag, titta på lägenheter till älskling :) (hoppas på att han får den han vill)
sparsmakat brunt blev resultatet


Kommentarer
Postat av: emelie thrygg

fan va duktig du är ida! =) verkligen.

2009-04-22 @ 20:56:57
Postat av: Tina

Riktigt snyggt med blatt o rosa. san sminkning vill jag ha nar jag gar pa mitt nasta stora party i juni. kommer du o fixar det da? :)

2009-04-24 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0