- Diamond gloss

Vad sägs om nya serien från NIVEA diamond gloss ??



Efter att först provat deras shiningspray var jag nöjd med doften. Det luktade gott gott gott! Jag tror nu att ni som är trogna läsare har insett att jag verkligen prioriterar att allt ska lukta! Ja, Jag är doft freak! :D hihi


Att de skulle vara lenare eller glansigare kan jag inte säga. Jag märkte inte en direkt konkret skillnad.
"Diamond gloss" = no way Men säkert gav det ju skydd för håret och det luktade ju gott. Så Ja testa, varför inte !! Sen testade jag ju faktiskt produkten under tiden då mitt hår var långt och slitet, så kanske hade behövt andra mirakel kurer men har man friskt och fräscht hår fungerar det säkert alldeles utmärkt!


Ville i alla fall också testa schampo och balsam också när jag ändå var i farten. För mig var det pengar i sjön. Gav inte speciellt märkbart resultat och håret var svårare att reda ut än innan! Visst ett bra schampo men inte bättre än något annat!



Kommentarer
Postat av: linnea

hej jag tror jag inte känner dig men jag tycker verkligen om din blogg fortsätt men detta¨

2009-06-02 @ 16:38:26
URL: http://superlinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0