- Läckert!

Idag blir det tyvärr ingen sminkbild, har ej haft kameran med mig så jag kunnat ta kort på den. Men i ordbild så lyder den: Diana(rosa) och svart i guldskimmer i globlinjen och lite mera guld !


Och med tanke på guldet satt jag och bläddrade i Majnumret av Elle, och läste om Designern Nicholas Kirkwood. Och jädrar vilken smak och känsla för skor!
I reportaget fäller han en så skön kommentar:

" Jag ser inte mina skor som några samlarobjekt, vill man gå ut på klubb och spilla drinkar på sina kirkwood skor ska man göra de, bara man köper nya efteråt "

det står även att framtidsdrömmen är att tillverka exklusiva väskor. och HUR BRA kan inte det bli??
 







Vi får ju inte glömma Guld glamouren även Louise Vuitton har !! det perfekta paret??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0