- Nyfärgat hår... mm I Love IT!

Har varit och färgat utväxten idag, inte en dag för tidigt!! Det finns ju inget bättre än nyfärgat hår eller hur?! :D

Tänkte ge er bild på Makeup-en och även hur håret blev :) Men först kommer bild på Makeup jag bar för några dagar sedan (som jag glömt lägga upp här) ;)


Här hart jagt användt en underbar skugga från Emite. Det är en brun puderskugga som blir finfin i färgen! Har sotat hela locket med denna och i inre ögonvrån och ut mot halva locket hade jag MUS 24 carat , för att få de lilla speciella! :)

Perfekt sminkning för dig med BLÅ ögon! Rostfärger är bästa för att få de intensiva blå ögonen!




Här kommer dagens: 


Har även Idag använt mig av Emites mossgröna skugga. Sotade hela locket och fyllde i globen lite med MUS crow och avslutade med deras puderskugga mercury(silver).

Ramade in ögats nedre del med snedskuren pensel och Crow ;)

 




Titta så vacker blond barbiefärg ! :D hihi


Kommentarer
Postat av: Cami

Va fiiiiiin du är Ida!! :)

2010-02-15 @ 15:01:01
URL: http://guaparubio.blogg.se/
Postat av: terez

jättefina make-uper , och snyggt hår =) kommer att kika in mer på din sida. ha d bra =)

2010-02-22 @ 10:25:14
URL: http://terez-tt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0