- Loréal Silver

Fick hem en del nya produkter häromdagen jag tänkte skriva om för er här !!


Jag som är "grå"hårig som en del säger, mer kallat askblond, använder alltid silverschampoo för att få fram denna kalla färg och döda allt vad pigment heter i håret haha :)
Silverschampoot tar bor de gula pigmenten (så länge de inte är för mycket) och, Ja det fungerar bara på blondt hår :) 


        Köpte Loréal professional Silver schampoo nu 500ml 209:-
"det gjorde jag för att jag har provat en mängd olika märken t.ex XL, Matrix, Disp, mfl och loréal biter allra bäst! det är drygt och skummar vackert och doftar gott. Däremot bör man vara lite sparsam att använda det varje gång du tvättar håret, då kan det börja skifta i blåa toner."






här är tyvärr två bilder tagna ur olika vinklar och med olika kameror men de var de bästa jag kunde hitta som kunde visa skillnaden på när ja icke användt schampoot och efter :)


Har en del andra produkter jag vill skriva om också men jag tar en i taget!





Någon annan som tycker något om Silver/blond schampoon?? Kommentera gärna! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0