- Nyårsmakeup !

Detta vad jag fick till till nyåret... tyvärr fick jag inte den tid jag ville till o sminka mig men blev ok-nöjd med resultatet :)

Stenarna är köpta på panduro och fästa med duo franslim. Ett tips när du applicerar dem är att ta en torr sida av en tops pch dutta i klicken av lim du lagt ut på handryggen, dutta sedan små prickar där du tänker dig stenarna ska sitta. Fukta sedan andra sidan av topsen och fånga upp pärlorna med på rätsidan så är de bara att trycka dit dem sen. Det är pilligt att göra det med bara fingertopparna och de kan kletas ut o du tappar dem. Fukten på topsen håller fast stenen och släpper jättelätt när avigsidan når limmet  ! :)





Bilderna är tagna i mitt badrum där ljuset är bäst men tyvärr medför de att jag på nåt sätt blir gul... ber om överseende ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0